вівторок, 27 лютого 2018 р.

Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися… (Сенека)


На базі нашої школи з19.02 розпочалася методична декада  «Шлях до себе. Професійна позиція педагога з точки зору ставлення до своєї професії». В рамках декади вчителями Марусик Л.Я., Коротка О.В., Федорова Т.М., Мухаметдінова О.С., Дубей Г.Й.  була проведена методична лоція «Від традиційного до сучасного особистісно – орієнтованого уроку». Вчителі вдосконалили знання  з методики формування методичного кейсу.  На семінарі – тренінгу 22.022018 «Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності» Паньків Н.І., Бучинська Н.Я., Скрипник В.В., Соболь А. В.  поділися «методичними родзинками» для колег.
 У п’ятницу Буяк Н.П. та Кузнецова Т.М. провели майстер –клас під девізом «Розкажи – і я забуду, покажи – і я пізнаю, дай зробити самому – і я зрозумію».
 Всі заняття пройшли на високому науково-методичному рівні, продемонстрували професійні компетентності педагогів. Методична декада триває, очікуємо нових  майстер – класів, цікавих уроків та інших методичних заходів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

ВЕСНА! СВЯТКОВІ МОМЕНТИ!

Весняні, ніжні,щирі привітання! Хай здійснюються  мрії та бажання! І почуття  прекрасні, загадкові Хай розцвітають Кристалами Любові! ...